ID tematu: 16250
 |
Excel po godzinach |
Autor |
Wiadomość |
Wormsek


Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 2016
Pomógł: 921 razy Posty: 5295
|
|
 | ID posta:
106427
|
|
|
 |
|
|
|
Zefirek


Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 2007
Pomógł: 1042 razy Posty: 4121
|
Wysłany: 07-08-2011, 09:57
|
|
|
Witam
No no fajne takie cuś |
|
 | ID posta:
126793
|
|
|
 |
|
|
tkuchta1
Excel Expert


Pomógł: 1751 razy Posty: 2888
|
|
 | ID posta:
137284
|
|
|
 |
|
|
Kaper


Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 4420 razy Posty: 8743
|
Wysłany: 17-11-2011, 14:15
|
|
|
Fajna sprawa. Co prawda nie lubię opcji "pokręconych statków" ale ...
No i w wolnej chwili polookam w kodzik. Tam czają się największe smaki zapewne - już z wierzchu widać dwa moduły klas i cztery moduły standardowe.
Pozdróweczka, |
_________________ Kaper Jej Królewskiej Mości
Jeśli dane będą torturowane dość długo, przyznają się do wszystkiego |
|
 | ID posta:
137352
|
|
|
 |
|
|
tkuchta1
Excel Expert


Pomógł: 1751 razy Posty: 2888
|
|
 | ID posta:
137354
|
|
|
 |
|
|
Kaper


Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 4420 razy Posty: 8743
|
Wysłany: 21-11-2011, 10:21
|
|
|
(przynajmniej odnośnie do Excela), ale już jak najbardziej w temacie statków:
Profesjonalna wersja gry:
Pozdrawiam, |
_________________ Kaper Jej Królewskiej Mości
Jeśli dane będą torturowane dość długo, przyznają się do wszystkiego |
|
 | ID posta:
137737
|
|
|
 |
|
|
Wormsek


Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 2016
Pomógł: 921 razy Posty: 5295
|
|
 | ID posta:
137738
|
|
|
 |
|
|
tkuchta1
Excel Expert


Pomógł: 1751 razy Posty: 2888
|
Wysłany: 21-11-2011, 12:17
|
|
|
Worm jak rozumiem to MultiPlayer... gram z Tobą! |
_________________
Tomek
Moja Stronka
A po co ten Excel
Ostatnia aktualizacja: 2015-09-04 |
|
 | ID posta:
137763
|
|
|
 |
|
|
Wormsek


Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 2016
Pomógł: 921 razy Posty: 5295
|
|
 | ID posta:
137773
|
|
|
 |
|
|
tkuchta1
Excel Expert


Pomógł: 1751 razy Posty: 2888
|
Wysłany: 25-11-2011, 18:36
|
|
|
w końcu skończyłem opisywać kod xlStatków
Zapraszam ciekawych |
_________________
Tomek
Moja Stronka
A po co ten Excel
Ostatnia aktualizacja: 2015-09-04 |
|
 | ID posta:
138489
|
|
|
 |
|
|
Kaper


Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 4420 razy Posty: 8743
|
Wysłany: 26-11-2011, 09:29
|
|
|
Ahoj Kapitanowie i Majtkowie!
Cytat: | Trzeba by napisać jeszcze pare słów nt. CommandButton1_Click a więc "przekręcania" okrętu. To przekręcanie to tak naprawdę
wybieranie kolejnego zdefiniowanego okrętu o tej samej ilości masztów. |
Ano właśnie! Jakoś tak nietypowo się przekręcały te okręty - ale zamiast pracowicie przyjrzeć się co jest niebardzo z procedurą obrotu leniwie doczekałem aż Autor sam zdradził sprawę.
PS. Osobiście "na kartce" lubię (tak pamiętam z dzieciństwa) wersję z max pięciomasztowcem (a nawet czteromasztowcem) na mniejszych planszach i wszystkimi statkami tylko w postaci prostokątów. Rozumiem, że skoro kod jest upubliczniony, to mogę go sobie "okroić do moich upodobań" - jeśli uzyskam pozwolenie (i jeśli to zrobię - nie wiem czy zapał się nie wypali jeszcze przed rozpoczęciem pracy) - oczywiście podzielę się skutkiem.
Oddać cumy! |
_________________ Kaper Jej Królewskiej Mości
Jeśli dane będą torturowane dość długo, przyznają się do wszystkiego |
|
 | ID posta:
138531
|
|
|
 |
|
|
tkuchta1
Excel Expert


Pomógł: 1751 razy Posty: 2888
|
|
 | ID posta:
138538
|
|
|
 |
|
|
hurgadion
ExcelSpec


Pomógł: 1080 razy Posty: 2447
|
Wysłany: 03-04-2012, 09:57
|
|
|
Wczoraj napisałem pierwszy swój projekcik: Kółko i krzyżyk. Jest to gra raczej dla dzieci (ale dorosły też się może pobawić). Jest to gra z komputerem, gracz zaczyna pierwszy, wstawiając duże X do planszy, itd. Celem programiku jest uniemożliwienie wygrania graczowi, ale da się wbudowany algorytm przechytrzyć (dałoby się algorytm poprawić, ale brak możliwości zwycięstwa jest raczej demotywujący)... Gra raczej nie posiada obsługi błędów, miłej gry :)
PS1. Dzieki Wormsekowi udało mi się poprawić co najmniej dwa błędy
PS2. Dzięki samolotowi (CodersCity) dołożyłem trochę obsługi błędów :)
KiK2.rar
|
Pobierz Plik ściągnięto 488 raz(y) 15.46 KB |
|
_________________ miasto nauki |
|
 | ID posta:
154741
|
|
|
 |
|
|
Wielgus
Starszy Forumowicz

Pomógł: 6 razy Posty: 41
|
Wysłany: 26-10-2012, 15:36
|
|
|
W załączniku gra którą uskuteczniałem na nudnych lekcjach w podstawówce. Zasada prosta należy zapełnić jak największa ilość pól od 1 do 100. poruszając się ruchem "konia szachowego". Proszę o uwagi i propozycje ulepszenia np. kodu.
KonSzachowy.xlsm
|
Pobierz Plik ściągnięto 448 raz(y) 24.06 KB |
|
|
 | ID posta:
174395
|
|
|
 |
|
|
OShon
Excel Expert

Zaproszone osoby: 400
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 1638 razy Posty: 8386
|
Wysłany: 26-10-2012, 20:34
|
|
|
Wielgusie/arturze, no bardzo fajny pomysł. To iż każdy z nas lubi troszkę pokombinować pomyślałem o rozpracowaniu kodu w taki sposób aby pokazał ile można wycisnąć, to znaczy ile max przy stałej kombinacji można zaznaczyć pól. w tym zestawieniu to 85 posunięć.
Do zrobienia została zmienna liczba kombinacji rotacje w parach.
KonSzachowy_kombinacje.xlsm
|
Pobierz Plik ściągnięto 462 raz(y) 26.78 KB |
|
_________________ Oskar Shon - MVP Office System/Development 11/24, 3xMCC, 4/9/22 TechNet
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA | GL Excel VBA
Dodatki do Office VBATools.pl, aktualne promocje, darmowe artykuły i literatura
|
|
 | ID posta:
174414
|
|
|
 |
|
|
|