Przesunięty przez: Eltokar 10-06-2008, 09:38 |
Symulator rzutow kostka |
Autor |
Wiadomość |
karlben [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2007, 15:44 Symulator rzutow kostka
|
|
|
Witam , mam zaprojektowac arkusz, który symuluje serie 100 rzutów kostka do gry, zlicza ile razy wypadły ścianki z 1,2,3,4,5,6 czkami w serii 100 rzutów i przedstawia na wykresie liczbe wyrzuconych oczek . Jestem z tego zielony.
Czytałem gdzies ze potrzeba wykoszystac jakaś formułę symulujaca ale nie wiem jak pomocy !!!
Sam tylko tyle zrobiiłem >>>załacznik<<<
arkusz sym..rar <<ZAŁACZNIK>> |
Pobierz Plik ściągnięto 1380 raz(y) 3.06 KB |
|
|
 | ID posta:
23527
|
|
|
 |
|
|
|
zielony
Excel Expert

|
Wysłany: 31-12-2007, 16:05
|
|
|
szczerze mowiac to sie nie napracowales przy tym zalaczniku
bardziej od kolorow interesowaly by nas formuly :/
tutaj masz temat z wczoraj jak zrobic 100 rzutow kostka - [KLIK]
bez kombinowania z makrami, to albo zrob 100 razy losowanie (np kliknij na dowolnej pustej komorce klawisz delete) i za kazdym razem skopiuj sobie do Twojej tabeli ilosci wyrzuconych poszczegolnych oczek
mozesz tez zamiast losowania 100 razy po 100 rzutow zrobic jedno losowanie po 10.000 rzutow i sprawdzac ilosc wyrzucowanych oczek w seriach po 100
podrawiam |
|
 | ID posta:
23528
|
|
|
 |
|
|
TomalaW [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2008, 16:47
|
|
|
zobacz to
arkusz sym.rar
|
Pobierz Plik ściągnięto 2072 raz(y) 10.71 KB |
|
|
 | ID posta:
23626
|
|
|
 |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.