Przesunięty przez: Eltokar 05-06-2008, 10:24 |
2 zadania |
Autor |
Wiadomość |
sky [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2007, 15:36 2 zadania
|
|
|
Mam ogromną prośbę: jeżeli kto byłby wstanie mi pokazać jak się robi 2 zadania bo kompletnie jestem zielony w excelu a musze to mieć gotowe.
a. Rozwiąż nierówność: ( ma być z parabolą)
x^2+5<0
b. Rozwiąż graficznie układ równań.
y=x^2+1
y=x+1
^2 -> do potegi 2 |
|
 | ID posta:
5894
|
|
|
 |
|
|
|
Developmax
ExcelSpec

|
Wysłany: 09-05-2007, 23:48
|
|
|
Proszę ja Ciebie
Masz w pliku.
Pzdr
zadania.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 514 raz(y) 5.51 KB |
|
_________________ Na drzewie dobrych intencji jest wiele kwiatów, lecz mało owoców... |
|
 | ID posta:
5919
|
|
|
 |
|
|
toxic
ExcelSpec

Pomogła: 139 razy Posty: 356
|
Wysłany: 10-05-2007, 00:20
|
|
|
Chyba przy okazji ulżę swojej frustracji związanej z niedouczonymi nauczycielami informatyki w szkołach, którzy najwyraźniej sami mają blade pojęcie o tym, do czego służy jakie oprogramowanie. Wykresy w excelu maja funkcję ilustracyjną, nie służą do badania przebiegu zmienności funkcji.
Aby te zadania nie były z rysunku tylko z informatyki wypadałoby użyć solvera, chociaż na te przykłady faktycznie aż wstyd go odpalać.
Kurcze, excel ma tak wspaniałe możliwości, ale nikt ich w szkole nie uczy. Zamiast tego zniechęcają ludzi do tego narzędzia każąc robić im (w sumie oczywiście proste) ale zupełnie nieprzystające do funkcjonalności programu zadania.
Ohyda |
|
 | ID posta:
5920
|
|
|
 |
|
|
Developmax
ExcelSpec

|
Wysłany: 10-05-2007, 13:54
|
|
|
Do przebiegu zmienności z powodzeniem możesz użyć Math, Mathematica czy w końcu Statistica. Pytanie gdzie kolega @sky uczy się. Jest różnica między gimnazjum a uczelnią. Do zobrazowania wg mnie Excel wystarczy. Ale to tylko moje zdanie
Pzdr |
_________________ Na drzewie dobrych intencji jest wiele kwiatów, lecz mało owoców... |
|
 | ID posta:
5948
|
|
|
 |
|
|
sky [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2007, 14:41
|
|
|