Excel Forum - Porady, Pomoc,  Excel Help, Excel FAQ Strona Główna
 FAQ  RegulaminRegulamin  Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Twoje wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Kaper
13-05-2020, 12:44
Parametry komputera - zakup
Autor Wiadomość
beret
ExcelGaduła 500+

Wersja: Win Office 2007
Wysłany: 09-05-2020, 07:51   Parametry komputera - zakup

Zamierzam kupić 8-letniej wnuczce komputer (obecnie korzysta z 8-calowego tabletu, który przy nauce w domu jest mało wydajny).
Interesuje mnie niedrogi i niezły laptop.
W markecie znalazłem laptop (cena 1499 zł) z takimi parametrami:
Cytat:
Laptop Lenowo Ideapad
Ekran 14", 1920 x 1080px
Procesor Intel Pentium Gold 5405U
Wielkość pamięci RAM [GB] 4
Dysk 128 GB SSD
Karta graficzna Intel UHD Graphics 610
System operacyjny Windows 10 S

Ponieważ nie znam się na tym w ogóle proszę speców z Forum o opinię na temat tego laptopa.
Czy jest wystarczający dla potrzeb mojej wnuczki (internet, lekcje, gry, bajki itp.)
ID posta: 387097 Skopiuj do schowka

umiejead 
Excel Expert

Wersja: Win Office 2013
Wysłany: 09-05-2020, 09:39   

NTF.
.
ID posta: 387104 Skopiuj do schowka

DwaNiedźwiedzie 
Excel Expert

Wersja: Win Office 2010
Wysłany: 12-05-2020, 13:36   

umiejead, a do czego Twoim zdaniem służy kategoria Tematy ogólne? beret ma już całkiem spory dorobek na tym forum i skoro chce poznać opinie osób na swój sposób mu już znanych, to jest to jak najbardziej odpowiednie miejsce. Chyba trochę zapędzasz się w moderowaniu.

beret, specem nie jestem, ale na moje oko: