Excel Forum - Porady, Pomoc,  Excel Help, Excel FAQ Strona Główna
 FAQ  RegulaminRegulamin  Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Twoje wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
ID tematu: 31134 Skopiuj do schowka Oferty pracy, współpracy i płatne zlecenia.
Autor Wiadomość
ctpiotr
świeżak


Posty: 1
Wysłany: 23-04-2018, 13:43   

Byc moze ktos bedzie chcial skorzystac...


Software Developer VBA / MS Excel Automation

Daily activities

Nokia Commercial Management and Business Digitalization division is looking for an experienced and highly skilled Software Developer, with several years of professional experience with Visual Basic for Applications (VBA) and very good knowledge of Microsoft Excel Object Model to join newly created organization, focusing on web services development for MS Office Applications. Business Experience Management organization will play a key role in achieving Nokia’s business targets and commercial strategy definition, by delivering cutting edge analytics, automation and digitalization solutions. If you are interested in joining of international and dynamic team consisting of passionate people to work with hundreds of gigabytes of data to by analyzed on daily basis and making impact to global company commercial success – then this position is for you. On daily basis, you will be a part of software development team and you will be responsible for:

Design and development of client tools and frontend apps in Microsoft Excel to provide end user interface towards central .NET web services hosted on Azure Cloud and SharePoint
Creation of custom forms for advanced user interaction and additional server communication
Implementing of end-to-end cloud data processing chains, including input data parsing from a given Excel template, loading it to the cloud, retrieving processed output data from the cloud and injecting it back to the Excel
Designing advanced data imports using PowerQuery
Automation of processes related also to other of MS Office Applications (Word, PowerPoint, Access)

We work with:

VBA (Visual Basic for Applications)
Microsoft Office / Excel / Access / Power Point / Word
Microsoft Azure and SharePoint
Azure Apps / .NET / C#
MS SQL Server Databases
Power BI and Power Query

Our expectations:

University degree
at least 2-3 years of professional experience with Visual Basic for Applications
very good knowledge of MS Excel Object Model
good knowledge of general MS Office Object Model and auxiliary libraries
knowledge about MS Access Object Model would be a plus
at least basic knowledge about SQL / MS SQL Server / T-SQL
experience with PowerQuery will be very appreciated
analytical, problem solving and synthesis skills
organizational skills and ability to work under time pressure and with complex tasks
team player and good communications skills
fluent in Business English (both written and spoken)

Workplace: Wroclaw

If you are interested in this job offer, send your CV in English to:

recruitment.wroclaw@nokia.com


Looking for other opportunities?
Visit our career portal:
http://nokiawroclaw.pl/en/oferty-pracy/


Please add to attached documents the following clause:

„Oswiadczam, ze wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie przy ul. Rodziny Hiszpanskich 8 (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

“I hereby authorize Nokia Solutions and Networks, located in Warsaw 00-940, ul. Rodziny Hiszpanskich 8, to process the attached personal information strictly for the purposes of job recruitment pursuant to the Personal Data Protection Act of 29 August, consolidated text: Journal of Laws 2016, item 922 as amended.”

Please be informed that we reserve ourselves the right to contact only with selected candidates.
ID posta: 345002 Skopiuj do schowka
 
 
moohajr
świeżak


Posty: 1
Wysłany: 24-04-2018, 16:02   szukam magika do ogarniecia tematu

szukam kogoś z Warszawy lub okolic do pomocy w stworzeniu kilku skomplikowanych arkuszy
ID posta: 345075 Skopiuj do schowka
 
 
maxaa 
ExcelSpec



Pomógł: 192 razy
Posty: 907
  Wysłany: 24-04-2018, 17:21   

Ogłoszenia dam pracę to nie ten dział. Ewentualnie do cyrku tam można znaleźć jeszcze magików, lub na Wiejską.
ID posta: 345082 Skopiuj do schowka
 
 
CalculaticGroup 
świeżak


Posty: 1
Wysłany: 16-05-2018, 09:16   

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROGRAMU MS EXCEL (głównie programowanie w VBA)
Praca zdalna

Zajmujemy się prowadzeniem szkoleń, a naszą specjalnością jest kurs Excel. Świadczymy także usługi doradztwa w zakresie wykorzystania programu MS Excel. Tworzymy narzędzia usprawniające pracę naszych klientów w programie MS Excel.

Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby do pracy przy tworzeniu aplikacji webowej, świadczącej wszechstronne wsparcie w obsłudze programu MS Excel dla naszych klientów.

Wymagania: znajomość programowania VBA na poziomie zaawansowanym.

Nasza witryna z ofertą kursów VBA: https://calculatic.pl/kursy-excel/kurs-vba

Prosimy o przesyłanie CV na adres marketing@calculatic.pl. W tytule wiadomości prosimy wpisać "Rekrutacja ZSE". Oferta ważna do 25.06.2018.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych: tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.).”

Informujemy, że będziemy kontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami.
ID posta: 346126 Skopiuj do schowka
 
 
ombre
świeżak


Posty: 4
Wysłany: 11-06-2018, 10:06   Zlecę wykonanie programu Excel VBA

Witam,

Poszukuję osoby, która dokończy mały programik w excelu. Pracę skończyłem w połowię i nie jestem w stanie go dokończyć. Poniżej opiszę co zostało już zrobione i co należy zrobić. Jeżeli jest ktoś chętny na współpracę proszę o kontakt.

Opis:
Program do tworzenia paragonów i bazy danych.
Wykonane:
Kasjerka "pistoletem" do skanowania skanuje kody z produktów następnie kod kreskowy jest wpisywany w kolejne okna. Automatycznie dobierana jest cena. Po zaakceptowaniu przez klienta produktów tworzony jest paragon w oddzielnym pliku w specjalnym folderze.
Do zrobienia:
Z utworzonych paragonów (o zmiennej nazwie) należy zassać informację do jeszcze innego skoroszytu (nazwa robocza "#2"). Dodatkowo należy pilnować by w skoroszycie #2 każde informację z paragonów z danego dnia (np. 01-01-2010) były w arkuszy z tym dniem (np. 01-01-2010). I dodatkowo się sumowały. Przykładowo w jednym dniu 11 klientów kupiło po 1 jabłku więc w naszej bazie danych #2 w danym dniu powinny się te jabłka sumować.

Mam nadzieje, że dość jasno opisałem problem :)
Pozdrawiam
ID posta: 347525 Skopiuj do schowka
 
 
PanIwan 
świeżak


Posty: 1
Wysłany: 17-06-2018, 09:23   

Witam,
szukam chętnego do odpłatnej pomocy przy zbudowaniu kalkulatora kosztorysującego w excelu.

Do wykonana będzie m.in.:
- stworzenie przycisków po naciśnięciu których będzie dodawany wiersz lub kilka wierszy z formułami i dynamicznymi listami w zależności od poziomu kosztorysu i dodawanej pozycji. W ten sposób będą tworzone nowe pozycje.
- powiązanie cennika z wstawianymi nowymi pozycjami. W zależności od rodzaju pozycji dodawane mają być do niej automatycznie: odpowiednia jednostka miary i cena jednostkowa z cennika.
- kalkulator ma mieć możliwość aktualizacji baz i uzupełniania danych.

Arkusze już są wstepnie przygotowane, a teraz trzeba je podrasować, pospinać i zamienić w działające narzędzie. Mile widzane będą sugestie dotyczące optymalizacji działania i wyglądu tego kalkulatora. Cenię prostotę i przejrzystość.
ID posta: 347864 Skopiuj do schowka
 
 
leon151
Fan Excela


Posty: 67
Wysłany: 16-07-2018, 08:38   

Zadanie do zrobienia, poprawa makra + dodatkowe makro. zależy mi na czasie
ID posta: 349307 Skopiuj do schowka
 
 
kulasart
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2018, 09:58   

leon151 napisał/a:
zależy mi na czasie

150zł+VAT/h - stawka niemała ale skoro zależy na czasie... Pisz na PW co potrzebujesz.
ID posta: 349316 Skopiuj do schowka
 
 
cbr 
Excel Expert



Pomógł: 505 razy
Posty: 1408
Wysłany: 16-08-2018, 07:49   

Wyskoczyło na GL: https://www.goldenline.pl...tochowa,1154178

Cytat:
Specjalista ds. VBA
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie


Obowiązki:

Tworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji biznesowych przy użyciu Visual Basic for Applications (VBA);
Udział w projektach optymalizacyjnych w obszarze ESSC;
Wsparcie automatyzacji procesów biznesowych;
Monitorowanie usprawnionych obszarów pod kątem weryfikacji skuteczności wdrożonych projektów;
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej dla wszystkich opracowywanych narzędzi rozwiązań.

Wymagania:

Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: finanse, rachunkowość i zarządzanie;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel;
Znajomość VBA na poziomie średniozaawansowanym oraz doświadczenie w tworzeniu makr;
Zdolność do uczenia się i chęć poznawania nowych technologii;
Doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie dodatkowym atutem;
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
Umiejętność ustalania priorytetów i dostarczania wyników pod presją czasu;
Zaangażowanie, samodzielność i odpowiedzialność za realizację zadań.

Oferujemy:

Prywatną opiekę medyczną PZU;
Pakiet kafeteryjny MY BENEFIT (możliwość korzystania z karty sportowej, biletów do kina, teatru, wyjazdów turystycznych etc.);
Pakiet socjalny, system zniżek na towary i usługi;
Szkolenia językowe, z Excel’a oraz branżowe;
Możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowym środowisku;
Przeszkolenie i wsparcie na stanowisku pracy;
Koleżeńską atmosferę pracy i kulturę wzajemnego wsparcia.
_________________
Pozdrawiam
cBr
ID posta: 351128 Skopiuj do schowka
 
 
Strusiek12
świeżak


Posty: 6
Wysłany: 23-08-2018, 20:00   stworzenie kalkulatora

dzień dobry
Szukam osoby, która stworzy lub pomoże stworzyć arkusz do kosztorysowania mebli i raportowania, zrobienia zestawienia materiałowego. W skrócie widzę to tak że na osobnym formularzu wybiera się szafkę stojącą i wtedy pojawi się następne pole wyboru i tam wybierzemy np szafkę z dwoma szufladami, ale jak to będzie np szafka wisząca to już w drugim polu wyboru musi być coś innego. Po spełnieniu drugiego warunku pojawi się kolejny zależny od dwóch poprzednich itd do wyczerpania argumentów.
Po tym powinien się aktywować przycisk "następna szafka", i tak przez wszystkie szafki, a po zakończeniu potrzebuję: cenę kompletu oraz raport wszystkich akcesoriów oraz wymiary wszystkich elementów.
Mam nadzieję, że znajdzie się chętna osoba
Pozdrawiam
ID posta: 351467 Skopiuj do schowka
 
 
goral
świeżak


Posty: 5
Wysłany: 14-11-2018, 11:56   

Dzień dobry … potrzebuje pomocy odnośnie „skleconego” przeze mnie arkusza do rozliczania godzin pracy … czy mógłbym poprosić o kontakt mailowy lub PW ? wyjaśnię dokładnie o co mi chodzi.
Dziękuje i pozdrawiam
ID posta: 356260 Skopiuj do schowka
 
 
jakubstan 
forumowicz


Posty: 11
Wysłany: 30-11-2018, 13:26   

Witam,
Poszukuję osoby, która byłaby w stanie oczywiście odpłatnie stworzyć makro w VBA do użytku w Excelu, które wyciągało by dane z Outlooka i eksportowało do tabeli w Excelu. Zestaw danych został przedstawiony w załączniku.
Oczywiście ten eksport danych przeprowadzany byłby nie na wszystkich mailach z outlooka tylko trzeba byłoby je przefiltrować np. na podstawie jakiegoś słowa w temacie lub folderu z mailami.
W przypadku dodatkowych pytań oraz w celu przesłania oferty proszę o kontakt: kubastanasiuk@gmail.com

Rejestr Outlook.xlsx
Pobierz Plik ściągnięto 22 raz(y) 8.92 KB

ID posta: 357395 Skopiuj do schowka
 
 
Barnard33
Starszy Forumowicz


Posty: 30
Wysłany: Dzisiaj 9:58   Pisanie rozbudowanych formuł

Cześć

Poszukuję osoby biegłej w Excelu (być może Access też się okaże pomocny) przy pisaniu formuł według moich wskazań. Zależy mi raczej na dłuższej współpracy, nie na pojedynczym zleceniu. Ale od czegoś trzeba zacząć.

Bazę do pracy stanowić będą dane historyczne z rynku finansowego forex (par walutowych), jak np. załączony plik AUDCAD_Hourly_Bid_2014.09.01_2016.12.31.csv
Zadania polegać będą na wpisywaniu powielanych w dół formuł w kolumny F, G, H itd. Formuły mają określać parametry otwarcia pozycji, prowadzenia, zamknięcia według moich wskazań. Jeśli ostatnie zdanie nie jest do końca jasne to nic nie szkodzi.
Wyniki testów obecnie zbieram w tabeli przestawnej – dosyć odpowiada mi ta forma.

Wstępnie zainteresowanym prześlę na PW przykładowy plik (w formie jak ja obecnie to robię), odpowiem na pytania, udzielę bardziej szczegółowych informacji.

Warunki płatności do uzgodnienia.

Pozdrawiam.
ID posta: 360901 Skopiuj do schowka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen& Programosy modified v0.3 by warna
Opieka techniczna www.marketingNET.pl

Archiwum

Strona używa plików cookies.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
Sprawdź, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe