ID tematu: 31134
 |
Oferty pracy, współpracy i płatne zlecenia. |
Autor |
Wiadomość |
Ada13
Świeżak

Posty: 4
|
Wysłany: 09-02-2018, 12:56 FORUMARZ ZAMÓWIEŃ DO ZROBIENIA
|
|
|
Witajcie,
Szukam kogoś, żeby mi zrobił formularz zamówień dla firmy produkcyjnej.
Musi być polinkowanych kilka formuł, wybór asortymentów etc.
Nie jest to bardzo skomplikowane.
Praca około na 2 godziny dla kogoś kto się zna na tym.
Mam nadzieję, że ktoś z Was mi go wykona!
Proszę o informację na e mail !! ada.....rz@...de
dziękuję! |
|
 | ID posta:
339995
|
|
|
 |
|
|
|
Wormsek


Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 2016
Pomógł: 919 razy Posty: 5280
|
Wysłany: 11-02-2018, 12:38
|
|
|
Ada13 napisał/a: | Nie jest to bardzo skomplikowne.
Praca okolo na 2 godziny dla kogoś kto sie zna na tym. |
Uwielbiam takie podejście "pana corpo-lidera".
Skoro szukacie kogoś do zlecenia takiej pracy, to oznacza, że jej nie umiecie wykonać, a skoro nie umiecie wykonać, to na jakiej podstawie szacujecie czas wykonania takiej rzeczy?
A znając życie pewnie po drodze ktoś się rozgrymasi i połowę założeń zmieni, bo inaczej to miał w głowie a nie umiał przekazać konkretnie osobie wykonującej i 2h zmienią się w 2dni za cenę 2h....yeeez ludzie ogarnijcie się |
_________________ Pozdro
Worm
FAQ - Najczęściej zadawane pytania.
JAK KORZYSTAĆ Z SZUKAJKI
Słownik funkcji
Znajdź nas na Facebook'u
A może fajny dodatek do excela? |
|
 | ID posta:
340107
|
|
|
 |
|
|
Ada13
Świeżak

Posty: 4
|
Wysłany: 11-02-2018, 12:47
|
|
|
Ogłoszenie jest nieaktualne już. Dziękuję za emeile.
Życzę Wszystkim miłej niedzieli |
|
 | ID posta:
340109
|
|
|
 |
|
|
Krzysztof-KP
Starszy Forumowicz

Posty: 49
|
Wysłany: 14-02-2018, 13:07
|
|
|
Witam!
Poszukuję osoby, która (odpłatnie oczywiście) zmodyfikuje mój lub stworzy od początku dosyć zaawansowany arkusz wycen/kosztorysów.
Kontakt mailowy: info@andapol.pl
Pozdrawiam i z góry dziękuję. |
|
 | ID posta:
340358
|
|
|
 |
|
|
didul
Exceloholic

Wersja: Mac Office 365
Posty: 201
|
Wysłany: 18-02-2018, 09:22 Obciązenie produkcji
|
|
|
Witam,
Szukam osoby która wyceni a później wykona plik sprawdzający obciążenie produkcji, Chodzi o sumowanie danych z wielu arkuszy na podstawie dat ich występowania w pierwszym arkuszu którym jest tygodniowy kalendarz.
Zainteresowanych proszę o kontakt pod mailem cncoperator88@gmail.com
Pozdrawiam |
|
 | ID posta:
340705
|
|
|
 |
|
|
negatyv
Excel Expert


Zaproszone osoby: 393
Pomógł: 338 razy Posty: 1720
|
Wysłany: 23-02-2018, 10:01
|
|
|
Witam,
Takie ogłoszenie. Chętnych proszę o kontakt na PW, przekażę was do rekrutora i od razu się dowiecie jaka firma itp. Z moich doświadczeń z branżą farmaceutyczną to praca lekka i przyjemna. Przez pierwszy miesiąc trzy dni w Toruniu, dwa zdalnie. Później więcej zdalnie. Stawki miewałem większe, ale chyba wszyscy się zgodzą, że jest przyzwoita. Poniższymi punktami na temat SCRUM, AGILE, czy UX proszę się nie przejmować. Dziękuję.
Programista Excel (VBA/SQL)
INFORMACJE O PROJEKCIE:
Branża: Farmaceutyczna
Typ projektu: Rozwój oprogramowania
Lokalizacja: praca w siedzibie klienta
Podróże służbowe: Brak
Możliwość pracy zdalnej: do ustalenia
Język projektu: Polski
Wynagrodzenie: 40 - 50 zł netto + vat / h
Współpraca typu: B2B
Długość projektu: rok
Start: ASAP
ROLA W PROJEKCIE:
Programista Excel (VBA/SQL)
WYMAGANIA:
Umiejętność tworzenia rozwiązań opartych o makra VBA działających w Microsoft Excel lub Microsoft Access.
Znajomość języka SQL (Microsoft Access, Microsoft SQL Server, Oracle).
Rozumienie wymagań biznesowych i biegłość w ich przenoszeniu na rozwiązania realizowane w technologiach Microsoft Excel lub Microsoft Access.
Dobra znajomość zagadnień związanych z fazami tworzenia systemów informatycznych (lub przynajmniej ugruntowaną wiedzę teoretyczną w tym zakresie).
Dobra znajomość zagadnień User Experience oraz projektowania User Interface.
Doświadczenie w rozwoju produktów w środowiskach Agile (podstawowa znajomość Scrum).
Samodzielność, kreatywność, systematyczność, zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespołach zwinnych.
Umiejętność pisania skryptów automatyzujących testy np. w powershell, Selenium Webdriver, TestComplete.
OFERUJEMY:
Stabilną pracę w Toruniu.
Pracę w doświadczonym zespole pracującym w oparciu o elementy metodyki SCRUM.
Urozmaicony zakres prowadzonych projektów.
Strefy relaksu i wyciszenia.
Program rekomendacji.
Lokalizacja: Toruń, Poland
Typ projektu: Praca na zlecenie |
_________________ http://www.123office.pl - blog poświęcony programom pakietu MS Office.
Kurs VBA | LinkedIn |
|
 | ID posta:
341098
|
|
|
 |
|
|
cbr
Excel Expert


Wersja: Win Office 2016
Pomógł: 506 razy Posty: 1416
|
Wysłany: 26-02-2018, 08:35
|
|
|
Znalezione na infopraca.pl: https://www.infopraca.pl/...-biala/14287990
Cytat: | SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH (Excel)
Od: ADP Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
ADP Polska jest największą na polskim rynku firmą specjalizującą się w usługach outsourcingu kadrowo- płacowego, będąc jednocześnie częścią światowego lidera w tym obszarze – ADP®. Każdego dnia tysiące organizacji z całego świata polegają właśnie na ADP. Od międzynarodowych korporacji po małe firmy – wiodące rozwiązania ADP dla personelu pozwalają przedsiębiorstwom robić to, w czym są najlepsze – interesy. W Polsce z sukcesem działamy już prawie 20 lat i zatrudniamy 330 najwyższej klasy specjalistów gotowych dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Teraz Ty również możesz stać się częścią tego świata i dołączyć do naszego zespołu.
W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH (Excel)
Cel stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy osoby, dla której program Excel nie ma tajemnic, a poszukiwanie usprawnień i optymalizacji daje dużo satysfakcji. Zawsze staramy się dawać naszym pracownikom wykorzystywania i rozwijania posiadanej wiedzy oraz umiejętności, a przede wszystkim zdobywania kolejnych.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
analiza i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez Klientów,
analiza parametryzacji systemu i wprowadzanie zmian,
optymalizacja procesów - tworzenie i testowanie nowych narzędzi,
migracja i konwersja danych,
analiza danych, przygotowywanie raportów ad hoc oraz cyklicznych,
tworzenie i udoskonalanie raportów klienckich,
wspieranie zespołu oraz stała współpraca z innymi Działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
znajomości obsługi programu Microsoft Excel w stopniu bardzo dobrym, komunikatywności oraz nastawienia na pracę zespołową,
mile widziana znajomość języków systemowych VBA oraz SQL,
otwartości na zdobywanie nowej wiedzy zarówno technicznej jak i płacowej,
znajomości języka angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym (co będzie bardzo dużym atutem),
zaangażowania, dokładności i samodzielności.
W zamian oferujemy:
stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na podstawie umowy o pracę,
nowoczesne i komfortowe środowisko pracy,
możliwość rozwoju zarówno w ramach specjalizacji jak i potencjalnego awansu,
wsparcie doświadczonego zespołu i pakiet szkoleń,
atrakcyjne dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS).
|
|
_________________ Pozdrawiam
cBr |
|
 | ID posta:
341268
|
|
|
 |
|
|
MS_Analyst
ExcelSpec

Pomógł: 113 razy Posty: 453
|
Wysłany: 25-03-2018, 12:45 Rekrutacja - Specjalista ds. Planowania i Analiz
|
|
|
Witam.
Poniżej przedstawiam ofertę pracy z firmy GTV POLAND do mojego działu Planowania i Analiz. Więcej na temat firmy, czy też samego stanowiska mogę opowiedzieć po uprzednim kontakcie na PW.
Specjalista ds. Planowania i Analiz
Miejsce pracy: Pruszków, Warszawa (okolice)
Opis stanowiska:
•Przygotowywanie prognoz sprzedaży w perspektywie krótko, średnio i długoterminowej
•Analiza danych historycznych, trendów, sezonowości oraz efektywności promocji
•Rozwijanie procesów prognozowania popytu i systemów wspierających ten proces
•Optymalizowanie stanów magazynowych podległych grup produktowych i podejmowanie działań eliminujących nierotujące zapasy
•Podejmowanie działań w celu utrzymania założonych wskaźników KPI
•Czynny udział w projektach wspierających proces prognozowania sprzedaży
•Tworzenie rozbudowanych raportów i analiz dla innych działów
•Weryfikacja prognozy sprzedaży wobec założeń biznesowych oraz identyfikacja obszarów stanowiących potencjalne zagrożenie ich realizacji
•Przygotowywanie prezentacji i prowadzenie miesięcznych spotkań z działami Sprzedaży, Marketingu, Importu i Product Managerami
Wymagania:
•Wykształcenie wyższe
•Min. 2 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku związanym z planowaniem popytu, analizami sprzedaży lub planowaniem logistycznym
•Praktyczna znajomość metod i technik stosowanych w prognozowaniu popytu
•Wiedza z zakresu Łańcucha Dostaw (Supply Chain)
•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Excel wymagany na poziomie zaawansowanym)
•Znajomość VBA i MS SQL
•Umiejętność pracy z dużą ilością danych pochodzących z różnych źródeł
•Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu i elastyczność w reagowaniu na zmieniające się otoczenie biznesowe
•Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania relacji, otwartości i pro-aktywności w podejmowanych zadaniach
•Mile widziana znajomość języka angielskiego i systemu SAP
Oferujemy:
•Pracę w młodym i zgranym zespole
•Możliwość rozwoju zawodowego
•Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia
•Komfortowe warunki pracy
•Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do siedziby GTV w Pruszkowie
•Pakiet benefitów pozapłacowych – ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną obejmującą usługi stomatologiczne oraz dostęp do bardzo szerokiego grona specjalistów
•Dbałość o Twoje zdrowie – w każdy wtorek zapewnimy Ci świeże owoce, dodatkowo pomożemy wyrobić formę angażując w zawody sportowe poprzedzone treningami z kartą MultiSport
Zainteresowanych proszę o kontakt z działem HR: rekrutacja@gtv.com.pl |
|
 | ID posta:
343194
|
|
|
 |
|
|
draxterix
Exceloholic

Posty: 119
|
Wysłany: 28-03-2018, 06:12
|
|
|
Witam,
Zlecę napisanie prostego formularza w VBA (mam już go rozrysowaneg- chodzi o dopisanie oprogramowania kontrolek). Kontrolek jest 28 kontrolek
Założenia projektu:
- wpisanie w kontroli kopiuje dane do arkusza wiersz po pierwszu
- część danych ma ograniczenia co do tekstu/liczby/długość znaków
- ma sprawdzać czy wszystkie dane zostały wypełnione jesśli nie ma pokazywać że nie ma danych
- jest jeden check box - zaznaczenie ma coś zrobić (dodać literę do innego pola)
- jest kilka list rozwijanych trzeba je oprogramować - ma się podpowiadać to co jest w kolumnie i gdy nie ma ma dopisywac nowe wartości tak by przy kolejnym odpaleniu było to widoczne na rozwijanej liscie
To wszystko.
adres email - timemind@gmail.com |
|
 | ID posta:
343369
|
|
|
 |
|
|
banji
Forumowicz

Posty: 14
|
Wysłany: 28-03-2018, 10:52
|
|
|
Witam.
Szukam kogoś kto zrobił by dla mnie (odpłatnie) arkusz do sklepu który chcę otworzyć
chciałbym aby tam się znajdowało:
najlepiej 4 zakładki współpracujące ze sobą
-dostawy
-stok
-sprzedaż
-straty
Chciałbym aby w:
-- dostawach można było dodawać nowe produkty lub wybierać już z istniejących które wcześniej zostały dodane z ceną zakupu, datą i numerem faktury
-- w stok - wiadomo aby pokazywało aktualnie co posiadam i w jakiej ilości po dodaniu z zakładki dostawy i po odjęciu z zakładek sprzedaż i straty
-- sprzedaż aby pokazywała co sprzedałem w jakim dniu, bilans sprzedaży dziennej, tygodniowej i miesięcznej
-- straty tak jak sprzedaż
zainteresowanych proszę o kontakt na email: elpikgo@gmail.com
najlepiej jak mogło by to pracować na arkuszu google bo do niego będę miał zawsze dostęp. ale jak się nie da excel oczywiście może być:) |
|
 | ID posta:
343401
|
|
|
 |
|
|
Artik


Wersja: Win Office 365
Pomógł: 3093 razy Posty: 10250
|
Wysłany: 28-03-2018, 10:57
|
|
|
banji, a nie lepiej kupić gotowy program? Za usługę zapłacisz znacznie więcej.
Artik |
_________________ Persistence is a virtue in the world of programming. |
|
 | ID posta:
343403
|
|
|
 |
|
|
banji
Forumowicz

Posty: 14
|
Wysłany: 28-03-2018, 12:14
|
|
|
Artik, Nawet nie wiem gdzie takiego czegoś szukać :) |
|
 | ID posta:
343414
|
|
|
 |
|
|
Artik


Wersja: Win Office 365
Pomógł: 3093 razy Posty: 10250
|
Wysłany: 28-03-2018, 12:29
|
|
|
Zacznij w od hasła "program sprzedażowy do sklepu". A potem to już jakoś pójdzie.
Artik |
_________________ Persistence is a virtue in the world of programming. |
|
 | ID posta:
343418
|
|
|
 |
|
|
banji
Forumowicz

Posty: 14
|
Wysłany: 28-03-2018, 13:09
|
|
|
dzieki.
Tylko że to wszystko jest strasznie rozbudowane a ja potrzebuję tylko czegoś takiego. nic więcej.
nie potrzebuje programu kasowego itd ja chce tylko to co opisałem |
|
 | ID posta:
343421
|
|
|
 |
|
|
negatyv
Excel Expert


Zaproszone osoby: 393
Pomógł: 338 razy Posty: 1720
|
Wysłany: 13-04-2018, 11:24
|
|
|
Chcesz "tylko" program sprzedażowy z gospodarką magazynową :) |
_________________ http://www.123office.pl - blog poświęcony programom pakietu MS Office.
Kurs VBA | LinkedIn |
|
 | ID posta:
344313
|
|
|
 |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
 |
Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
Sprawdź, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe
|