Excel Forum - Porady, Pomoc,  Excel Help, Excel FAQ Strona Główna
 FAQ  RegulaminRegulamin  Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Twoje wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
ID tematu: 31134 Skopiuj do schowka Oferty pracy, współpracy i płatne zlecenia.
Autor Wiadomość
Ada13
świeżak


Posty: 4
  Wysłany: 09-02-2018, 12:56   FORUMARZ ZAMÓWIEŃ DO ZROBIENIA

Witajcie, :-)

Szukam kogoś, żeby mi zrobił formularz zamówień dla firmy produkcyjnej.

Musi być polinkowanych kilka formuł, wybór asortymentów etc.

Nie jest to bardzo skomplikowane.
Praca około na 2 godziny dla kogoś kto się zna na tym.
Mam nadzieję, że ktoś z Was mi go wykona!

Proszę o informację na e mail !! ada.....rz@...de

dziękuję! :-)
ID posta: 339995 Skopiuj do schowka
 
 
Wormsek 



Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 2016
Pomógł: 912 razy
Posty: 5269
Wysłany: 11-02-2018, 12:38   

Ada13 napisał/a:
Nie jest to bardzo skomplikowne.
Praca okolo na 2 godziny dla kogoś kto sie zna na tym.

Uwielbiam takie podejście "pana corpo-lidera".
Skoro szukacie kogoś do zlecenia takiej pracy, to oznacza, że jej nie umiecie wykonać, a skoro nie umiecie wykonać, to na jakiej podstawie szacujecie czas wykonania takiej rzeczy? :-? :angry
A znając życie pewnie po drodze ktoś się rozgrymasi i połowę założeń zmieni, bo inaczej to miał w głowie a nie umiał przekazać konkretnie osobie wykonującej i 2h zmienią się w 2dni za cenę 2h....yeeez ludzie ogarnijcie się :-/
_________________
Pozdro
Worm

FAQ - Najczęściej zadawane pytania.
JAK KORZYSTAĆ Z SZUKAJKI
Słownik funkcji

Znajdź nas na Facebook'u

A może fajny dodatek do excela?
ID posta: 340107 Skopiuj do schowka
 
 
Ada13
świeżak


Posty: 4
Wysłany: 11-02-2018, 12:47   

Ogłoszenie jest nieaktualne już. Dziękuję za emeile.

Życzę Wszystkim miłej niedzieli
ID posta: 340109 Skopiuj do schowka
 
 
Krzysztof-KP
Starszy Forumowicz


Posty: 49
Wysłany: 14-02-2018, 13:07   

Witam!

Poszukuję osoby, która (odpłatnie oczywiście) zmodyfikuje mój lub stworzy od początku dosyć zaawansowany arkusz wycen/kosztorysów.

Kontakt mailowy: info@andapol.pl

Pozdrawiam i z góry dziękuję.
ID posta: 340358 Skopiuj do schowka
 
 
didul
Exceloholic


Wersja: Mac Office 365
Posty: 152
Wysłany: 18-02-2018, 09:22   Obciązenie produkcji

Witam,
Szukam osoby która wyceni a później wykona plik sprawdzający obciążenie produkcji, Chodzi o sumowanie danych z wielu arkuszy na podstawie dat ich występowania w pierwszym arkuszu którym jest tygodniowy kalendarz.

Zainteresowanych proszę o kontakt pod mailem cncoperator88@gmail.com

Pozdrawiam
ID posta: 340705 Skopiuj do schowka
 
 
negatyv
Excel Expert



Zaproszone osoby: 393
Pomógł: 338 razy
Posty: 1720
Wysłany: 23-02-2018, 10:01   

Witam,
Takie ogłoszenie. Chętnych proszę o kontakt na PW, przekażę was do rekrutora i od razu się dowiecie jaka firma itp. Z moich doświadczeń z branżą farmaceutyczną to praca lekka i przyjemna. Przez pierwszy miesiąc trzy dni w Toruniu, dwa zdalnie. Później więcej zdalnie. Stawki miewałem większe, ale chyba wszyscy się zgodzą, że jest przyzwoita. Poniższymi punktami na temat SCRUM, AGILE, czy UX proszę się nie przejmować. Dziękuję.

Programista Excel (VBA/SQL)
INFORMACJE O PROJEKCIE:
Branża: Farmaceutyczna
Typ projektu: Rozwój oprogramowania
Lokalizacja: praca w siedzibie klienta
Podróże służbowe: Brak
Możliwość pracy zdalnej: do ustalenia
Język projektu: Polski
Wynagrodzenie: 40 - 50 zł netto + vat / h
Współpraca typu: B2B
Długość projektu: rok
Start: ASAP

ROLA W PROJEKCIE:
Programista Excel (VBA/SQL)

WYMAGANIA:
Umiejętność tworzenia rozwiązań opartych o makra VBA działających w Microsoft Excel lub Microsoft Access.
Znajomość języka SQL (Microsoft Access, Microsoft SQL Server, Oracle).
Rozumienie wymagań biznesowych i biegłość w ich przenoszeniu na rozwiązania realizowane w technologiach Microsoft Excel lub Microsoft Access.
Dobra znajomość zagadnień związanych z fazami tworzenia systemów informatycznych (lub przynajmniej ugruntowaną wiedzę teoretyczną w tym zakresie).
Dobra znajomość zagadnień User Experience oraz projektowania User Interface.
Doświadczenie w rozwoju produktów w środowiskach Agile (podstawowa znajomość Scrum).
Samodzielność, kreatywność, systematyczność, zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespołach zwinnych.
Umiejętność pisania skryptów automatyzujących testy np. w powershell, Selenium Webdriver, TestComplete.


OFERUJEMY:
Stabilną pracę w Toruniu.
Pracę w doświadczonym zespole pracującym w oparciu o elementy metodyki SCRUM.
Urozmaicony zakres prowadzonych projektów.
Strefy relaksu i wyciszenia.
Program rekomendacji.


Lokalizacja: Toruń, Poland
Typ projektu: Praca na zlecenie
_________________
http://www.123office.pl - blog poświęcony programom pakietu MS Office.

Kurs VBA | LinkedIn
ID posta: 341098 Skopiuj do schowka
 
 
cbr 
Excel Expert



Wersja: Win Office 2016
Pomógł: 505 razy
Posty: 1408
Wysłany: 26-02-2018, 08:35   

Znalezione na infopraca.pl: https://www.infopraca.pl/...-biala/14287990

Cytat:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH (Excel)
Od: ADP Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Bielsko-Biała

ADP Polska jest największą na polskim rynku firmą specjalizującą się w usługach outsourcingu kadrowo- płacowego, będąc jednocześnie częścią światowego lidera w tym obszarze – ADP®. Każdego dnia tysiące organizacji z całego świata polegają właśnie na ADP. Od międzynarodowych korporacji po małe firmy – wiodące rozwiązania ADP dla personelu pozwalają przedsiębiorstwom robić to, w czym są najlepsze – interesy. W Polsce z sukcesem działamy już prawie 20 lat i zatrudniamy 330 najwyższej klasy specjalistów gotowych dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Teraz Ty również możesz stać się częścią tego świata i dołączyć do naszego zespołu.

W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH (Excel)

Cel stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy osoby, dla której program Excel nie ma tajemnic, a poszukiwanie usprawnień i optymalizacji daje dużo satysfakcji. Zawsze staramy się dawać naszym pracownikom wykorzystywania i rozwijania posiadanej wiedzy oraz umiejętności, a przede wszystkim zdobywania kolejnych.

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:

analiza i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez Klientów,
analiza parametryzacji systemu i wprowadzanie zmian,
optymalizacja procesów - tworzenie i testowanie nowych narzędzi,
migracja i konwersja danych,
analiza danych, przygotowywanie raportów ad hoc oraz cyklicznych,
tworzenie i udoskonalanie raportów klienckich,
wspieranie zespołu oraz stała współpraca z innymi Działami firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

znajomości obsługi programu Microsoft Excel w stopniu bardzo dobrym, komunikatywności oraz nastawienia na pracę zespołową,
mile widziana znajomość języków systemowych VBA oraz SQL,
otwartości na zdobywanie nowej wiedzy zarówno technicznej jak i płacowej,
znajomości języka angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym (co będzie bardzo dużym atutem),
zaangażowania, dokładności i samodzielności.

W zamian oferujemy:

stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na podstawie umowy o pracę,
nowoczesne i komfortowe środowisko pracy,
możliwość rozwoju zarówno w ramach specjalizacji jak i potencjalnego awansu,
wsparcie doświadczonego zespołu i pakiet szkoleń,
atrakcyjne dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS).
_________________
Pozdrawiam
cBr
ID posta: 341268 Skopiuj do schowka
 
 
MS_Analyst 
ExcelSpec


Pomógł: 112 razy
Posty: 448
Wysłany: 25-03-2018, 13:45   Rekrutacja - Specjalista ds. Planowania i Analiz

Witam.
Poniżej przedstawiam ofertę pracy z firmy GTV POLAND do mojego działu Planowania i Analiz. Więcej na temat firmy, czy też samego stanowiska mogę opowiedzieć po uprzednim kontakcie na PW.

Specjalista ds. Planowania i Analiz
Miejsce pracy: Pruszków, Warszawa (okolice)


Opis stanowiska:
•Przygotowywanie prognoz sprzedaży w perspektywie krótko, średnio i długoterminowej
•Analiza danych historycznych, trendów, sezonowości oraz efektywności promocji
•Rozwijanie procesów prognozowania popytu i systemów wspierających ten proces
•Optymalizowanie stanów magazynowych podległych grup produktowych i podejmowanie działań eliminujących nierotujące zapasy
•Podejmowanie działań w celu utrzymania założonych wskaźników KPI
•Czynny udział w projektach wspierających proces prognozowania sprzedaży
•Tworzenie rozbudowanych raportów i analiz dla innych działów
•Weryfikacja prognozy sprzedaży wobec założeń biznesowych oraz identyfikacja obszarów stanowiących potencjalne zagrożenie ich realizacji
•Przygotowywanie prezentacji i prowadzenie miesięcznych spotkań z działami Sprzedaży, Marketingu, Importu i Product Managerami


Wymagania:
•Wykształcenie wyższe
•Min. 2 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku związanym z planowaniem popytu, analizami sprzedaży lub planowaniem logistycznym
•Praktyczna znajomość metod i technik stosowanych w prognozowaniu popytu
•Wiedza z zakresu Łańcucha Dostaw (Supply Chain)
•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Excel wymagany na poziomie zaawansowanym)
•Znajomość VBA i MS SQL
•Umiejętność pracy z dużą ilością danych pochodzących z różnych źródeł
•Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu i elastyczność w reagowaniu na zmieniające się otoczenie biznesowe
•Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania relacji, otwartości i pro-aktywności w podejmowanych zadaniach
•Mile widziana znajomość języka angielskiego i systemu SAP


Oferujemy:
•Pracę w młodym i zgranym zespole
•Możliwość rozwoju zawodowego
•Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia
•Komfortowe warunki pracy
•Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do siedziby GTV w Pruszkowie
•Pakiet benefitów pozapłacowych – ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną obejmującą usługi stomatologiczne oraz dostęp do bardzo szerokiego grona specjalistów
•Dbałość o Twoje zdrowie – w każdy wtorek zapewnimy Ci świeże owoce, dodatkowo pomożemy wyrobić formę angażując w zawody sportowe poprzedzone treningami z kartą MultiSport

Zainteresowanych proszę o kontakt z działem HR: rekrutacja@gtv.com.pl
ID posta: 343194 Skopiuj do schowka
 
 
draxterix
Exceloholic


Posty: 106
Wysłany: 28-03-2018, 07:12   

Witam,

Zlecę napisanie prostego formularza w VBA (mam już go rozrysowaneg- chodzi o dopisanie oprogramowania kontrolek). Kontrolek jest 28 kontrolek

Założenia projektu:
- wpisanie w kontroli kopiuje dane do arkusza wiersz po pierwszu
- część danych ma ograniczenia co do tekstu/liczby/długość znaków
- ma sprawdzać czy wszystkie dane zostały wypełnione jesśli nie ma pokazywać że nie ma danych
- jest jeden check box - zaznaczenie ma coś zrobić (dodać literę do innego pola)
- jest kilka list rozwijanych trzeba je oprogramować - ma się podpowiadać to co jest w kolumnie i gdy nie ma ma dopisywac nowe wartości tak by przy kolejnym odpaleniu było to widoczne na rozwijanej liscie

To wszystko.
adres email - timemind@gmail.com
ID posta: 343369 Skopiuj do schowka
 
 
banji 
forumowicz


Posty: 14
Wysłany: 28-03-2018, 11:52   

Witam.
Szukam kogoś kto zrobił by dla mnie (odpłatnie) arkusz do sklepu który chcę otworzyć
chciałbym aby tam się znajdowało:

najlepiej 4 zakładki współpracujące ze sobą
-dostawy
-stok
-sprzedaż
-straty

Chciałbym aby w:
-- dostawach można było dodawać nowe produkty lub wybierać już z istniejących które wcześniej zostały dodane z ceną zakupu, datą i numerem faktury

-- w stok - wiadomo aby pokazywało aktualnie co posiadam i w jakiej ilości po dodaniu z zakładki dostawy i po odjęciu z zakładek sprzedaż i straty

-- sprzedaż aby pokazywała co sprzedałem w jakim dniu, bilans sprzedaży dziennej, tygodniowej i miesięcznej

-- straty tak jak sprzedaż

zainteresowanych proszę o kontakt na email: elpikgo@gmail.com
najlepiej jak mogło by to pracować na arkuszu google bo do niego będę miał zawsze dostęp. ale jak się nie da excel oczywiście może być:)
ID posta: 343401 Skopiuj do schowka
 
 
Artik 



Wersja: Win Office 365
Pomógł: 2643 razy
Posty: 8756
Wysłany: 28-03-2018, 11:57   

banji, a nie lepiej kupić gotowy program? Za usługę zapłacisz znacznie więcej.

Artik
_________________
Persistence is a virtue in the world of programming.
ID posta: 343403 Skopiuj do schowka
 
 
banji 
forumowicz


Posty: 14
Wysłany: 28-03-2018, 13:14   

Artik, Nawet nie wiem gdzie takiego czegoś szukać :)
ID posta: 343414 Skopiuj do schowka
 
 
Artik 



Wersja: Win Office 365
Pomógł: 2643 razy
Posty: 8756
Wysłany: 28-03-2018, 13:29   

Zacznij w :google od hasła "program sprzedażowy do sklepu". A potem to już jakoś pójdzie. :-)

Artik
_________________
Persistence is a virtue in the world of programming.
ID posta: 343418 Skopiuj do schowka
 
 
banji 
forumowicz


Posty: 14
Wysłany: 28-03-2018, 14:09   

dzieki.
Tylko że to wszystko jest strasznie rozbudowane a ja potrzebuję tylko czegoś takiego. nic więcej.
nie potrzebuje programu kasowego itd ja chce tylko to co opisałem
ID posta: 343421 Skopiuj do schowka
 
 
negatyv
Excel Expert



Zaproszone osoby: 393
Pomógł: 338 razy
Posty: 1720
Wysłany: 13-04-2018, 12:24   

Chcesz "tylko" program sprzedażowy z gospodarką magazynową :)
_________________
http://www.123office.pl - blog poświęcony programom pakietu MS Office.

Kurs VBA | LinkedIn
ID posta: 344313 Skopiuj do schowka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen& Programosy modified v0.3 by warna
Opieka techniczna www.marketingNET.pl

Archiwum

Strona używa plików cookies.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
Sprawdź, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe