Wersja: Win Office 365
Pomógł: 4178 razy
Posty: 7781
Wysłany: 28-08-2019, 16:44

Dziękuję!
Psssyyyyk! :beer Czas to uczcić :-)
No i podziękować, bo od czasu pierwszych (widocznych, bo przecież część zasobów forum nam przepadła kilka lat temu) pomuków: http://www.excelforum.pl/...10213.htm#53223 http://www.excelforum.pl/viewtopic.php?p=55079 czy http://www.excelforum.pl/viewtopic.php?p=55372 naprawdę dużo na forum się nauczyłem.
_________________
Kaper Jej Królewskiej Mości :boss

Jeśli dane będą torturowane dość długo, przyznają się do wszystkiego
ID posta: 373253 Skopiuj do schowka

WicherTKD
Stały bywalec Excelforum

Pomógł: 19 razy
Posty: 444
Wysłany: 31-08-2019, 21:53

Brawo Kaper :) Kiedy Ty znajdujesz czas, żeby nam wszystkim pomagać? Niczym święty mikołaj rozdający wszystkim dzieciom prezenty :)

Masz jakiś system? Po tych osiągnięciach wnioskuję, że nawet stojąc w kolejce w markecie zdalnie ze smartfona rozwiązujesz Nasze problemy :)
_________________
Budżet w Excelu (BWE)
ID posta: 373405 Skopiuj do schowka

Kaper

Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 4178 razy
Posty: 7781
Wysłany: 20-09-2019, 08:49

Główny motyw postu, to załączony obrazek.
Taki dublecik okrągłościowy.
Równe cztery setki na równe 2100. Razem 2500!

Gratulacje dla Adama :clap :clap :clap :beer :beer :beer

a żeby nie monożyć postów: @WicherTKD - faktycznie czasem odpowiadam ze smartfona. Nie oglądam też TV (Zupełnie. Wypisałem się z abonamentu i z kablówki, zostawiając tylko światłowód z trzema wiaderkami inetu. w ciągu ostatniego roku na ekranie TV widziałem ze 4 razy jakieś zdjęcia i ze 3 filmy z odtwarzacza BR). No i po prostu ... lubię to i dzięki takim aktywnościom jak fora (w tym nasze), czy lokalny klub honorowych dawców krwi "czuję się potrzebny w społeczeństwie". A to dla mnie ważne :-)

Przechwytywanie.JPG
Plik ściągnięto 673 raz(y) 13.16 KB

_________________
Kaper Jej Królewskiej Mości :boss

Jeśli dane będą torturowane dość długo, przyznają się do wszystkiego
ID posta: 374429 Skopiuj do schowka

umiejead
Excel Expert

Wersja: Win Office 2013
Pomógł: 613 razy
Posty: 3265
Wysłany: 20-09-2019, 09:02

Kurde - nawet nie zauważyłem... :bigshock:
Chociaż ilość postów wynika z tego że co drugi to "Załącz plik." :mrgreen: .
Tym niemniej dziękuję :-D . :beer
_________________
.
Jak poprawnie opisać problem: http://www.excelforum.pl/...ika-vt59262.htm
Chcesz precyzyjną odpowiedź - zadaj precyzyjne pytanie.
ID posta: 374432 Skopiuj do schowka

Kaper

Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 4178 razy
Posty: 7781
Wysłany: 05-11-2019, 09:45

Trochę się skupiliśmy na indywidualnych osiągnięciach i chyba (albo ślepy jestem) bez echa przeszło zarówno 50K tematów, jak i 300K postów.

Także - brawo my :beer :beer :beer

A propos indywidualnych to w jednej paczce dorzucę co najmniej trzy (tyle na pierwszy rzut oka odnotowałem):
- Grupa 9K+ spamerów uzyskała drugiego członka - Artika (z moich oszacowań wynika, że tym postem http://www.excelforum.pl/...6259.htm#375426 trzy tygodnie temu dołaczył do Tajana w 9K+)
- Grupa "bardzo poważnych spamerów spod znaku 5K+" powiększyła się 5 tygodni temu o siódmego członka - Tadka tym postem: http://www.excelforum.pl/...0,15.htm#374585 )
- Natomiast naszej Koleżance kilka dni temu zebrał się dwuipółtysięczny POMUK :-)

:clap :clap :clap :beer :beer :beer :clap :clap :clap

Przechwytywanie.JPG
Plik ściągnięto 573 raz(y) 16.21 KB

Przechwytywanie1.JPG
Plik ściągnięto 569 raz(y) 11.88 KB

_________________
Kaper Jej Królewskiej Mości :boss

Jeśli dane będą torturowane dość długo, przyznają się do wszystkiego
ID posta: 376557 Skopiuj do schowka

umiejead
Excel Expert

Wersja: Win Office 2013
Pomógł: 613 razy
Posty: 3265
Wysłany: 05-11-2019, 10:14

:clap :clap :clap dla wszystkich :mrgreen:
_________________
.
Jak poprawnie opisać problem: http://www.excelforum.pl/...ika-vt59262.htm
Chcesz precyzyjną odpowiedź - zadaj precyzyjne pytanie.
ID posta: 376562 Skopiuj do schowka

Zefirek

Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 2007
Pomógł: 1036 razy
Posty: 4083
Wysłany: 05-11-2019, 11:07

Gratulacje :beer
ID posta: 376565 Skopiuj do schowka

Kaper

Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 4178 razy
Posty: 7781
Wysłany: 26-11-2019, 10:42

A gdzie była reszta ekipy snajperów ... trudno, drugiej sytuacji pierwszego przekroczenia 10^4 postów już nie będzie, a 10^5 to chyba nie dożyję (nawet przy intensywności postowania, którą osiąga bohater dzisiejszego wpisu). Na chwilę człowiek zejdzie ze stanowiska a tu już przestrzelone ...

Zatem ciut za późno, ale bardzo doceniając wynik:

:clap :clap :clap :beer :beer :beer :danke :danke :danke

Wielkie dzięki wkład w forum

10000+ postów
prawie tyleż wizyt na forum

~4500 punktów pomógł

przez 4000+ godzin. Przeliczając na standaryzowane miesiące pracy, to niemal dwa lata ciągłej obecności na excelforum.pl albo ... od 13 lat średnio 3/4 dnia roboczego (6h+) w tygodniu.

:clap :clap :clap :beer :beer :beer :danke :danke :danke

Przechwytywanie.JPG
Plik ściągnięto 23 raz(y) 47.47 KB

_________________
Kaper Jej Królewskiej Mości :boss

Jeśli dane będą torturowane dość długo, przyznają się do wszystkiego
ID posta: 377570 Skopiuj do schowka

Tajan

Pomógł: 4630 razy
Posty: 10245
Wysłany: 26-11-2019, 17:25

:beer Dziękuję za tak szczegółową analizę mojej aktywności. Przyznam, że te dwa lata dają trochę do myślenia ... :-)
ID posta: 377611 Skopiuj do schowka

Wormsek

Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 2016
Pomógł: 916 razy
Posty: 5288
Wysłany: 27-11-2019, 18:26

Pięknie to wygląda :-) :beer
_________________
Pozdro
Worm

FAQ - Najczęściej zadawane pytania.
JAK KORZYSTAĆ Z SZUKAJKI
Słownik funkcji

Znajdź nas na Facebook'u

A może fajny dodatek do excela?
ID posta: 377671 Skopiuj do schowka

umiejead
Excel Expert

Wersja: Win Office 2013
Pomógł: 613 razy
Posty: 3265
Wysłany: 27-11-2019, 18:44

Najlepszego! :beer
_________________
.
Jak poprawnie opisać problem: http://www.excelforum.pl/...ika-vt59262.htm
Chcesz precyzyjną odpowiedź - zadaj precyzyjne pytanie.
ID posta: 377674 Skopiuj do schowka

OShon
Excel Expert

Zaproszone osoby: 389
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 1638 razy
Posty: 8378
Wysłany: 28-11-2019, 00:37

Super statystyka, wiedza i pomoc. Gratulacje :beer
_________________
Oskar Shon - MVP Office System/Development 11/20, 3xMCC, 4/9/22 TechNet
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA | GL Excel VBA
Dodatki do Office VBATools.pl, aktualne promocje, darmowe artykuły i literatura
ID posta: 377692 Skopiuj do schowka

Bill Szysz
Excel Expert

Wersja: Win Office 365
Pomógł: 877 razy
Posty: 3550
Wysłany: 28-11-2019, 17:46

Godne pozazdroszczenia statystyki!!!
Gratulacje :beer
_________________
Zlecenia, konsultacje, doradztwo i szkolenia z Power Query, Power BI i Excela - Raporty, Analizy, Projekty
Pozdrawiam, były szbill62 aktualnie Bill Szysz
ID posta: 377723 Skopiuj do schowka

Zefirek

Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 2007
Pomógł: 1036 razy
Posty: 4083
Wysłany: 29-11-2019, 09:45

Kaper napisał/a:
A gdzie była reszta ekipy snajperów

A w szpitalu zawał ://
Gratulacje Tajan :beer :beer :beer
ID posta: 377748 Skopiuj do schowka

Kaper

Zaproszone osoby: 2
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 4178 razy
Posty: 7781
Wysłany: 29-11-2019, 10:09

Whoooops, a miał być niewinny żarcik ...

Zdrówka i szybkiej rehabilitacji życzę!
_________________
Kaper Jej Królewskiej Mości :boss

Jeśli dane będą torturowane dość długo, przyznają się do wszystkiego
ID posta: 377750 Skopiuj do schowka

Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów