ID tematu: 1439
 |
12. Częstotliwość występowania danej cechy |
| Autor |
Wiadomość |
Quasi
Excel Expert

|
Wysłany: 2007-05-29, 19:54 12. Częstotliwość występowania danej cechy
|
|
|
Jestem nauczycielem języka angielskiego. Niedawno przeprowadziłem test dla swoich uczniów składający się z 20-tu pytań - za każdą poprawną odpowiedź uczeń otrzymywał 1 punkt. Sporządziłem punktację, która znajduje się w załączniku . Chciałbym się dowiedzieć ile uczniów otrzymało ocenę 1,2,3,4,5 i 6. Chciałbym uzyskać te dane w formie liczebnej, procentowej i przedstawionej na wykresie
PS. Tym razem funkcja WYSZUKAJ zadziałała dla nieposortowanych rekordów
12.rar
|
Pobierz Plik ściągnięto 607 raz(y) 3.4 KB |
|
|
 | ID posta:
7038
|
|
|
 |
|
EXCELFORUM.pl POLECA - Bezplatne triki prosto na skrzynke email
|
Quasi
Excel Expert

|
Wysłany: 2007-06-02, 21:13
|
|
|
W przykładzie wykorzystano:
@ WYSZUKAJ (funkcja wyszukiwania i adresu)
@ CZĘSTOŚĆ (funkcja statystyczna) |
_________________ http://www.swiatexcela.pl - blog nie tylko dla programistów VBA |
|
 | ID posta:
7326
|
|
|
 |
|
|
Kaper
Excel Expert

|
Wysłany: 2008-12-12, 13:53
|
|
|
Witam,
Zasadniczo, jako drugi argument funkcji WYSZUKAJ w wersji trzyargumentowej powinien pojawić się zakres zawierający tylko jedną kolumnę lub wiersz.
W omawianym arkuszu jako drugi argument wskazywany jest obszar zawierający dwie kolumny. Na szczęście otrzymujemy prawidłowe wyniki, bo Excel i tak korzysta wyłącznie z danych w pierwszej kolumnie.
Miałem też zamiar napisać o "ilości" i "liczbie" (policzalne/niepoliczalne), ale po chwili zastanowienia chyba tego nie zrobię, bo każdy, kto widział z bliska szkołę (już jako dorosły) nabiera wątpliwości, czy uczniowie są faktycznie policzalni
Pozdrawiam, |
|
 | ID posta:
53119
|
|
|
 |
truffles
świeżak

|
Wysłany: 2010-01-02, 18:09
|
|
|
witam
mam podobny problem, ale poslugujac sie tym przykładam nie wychodzi mi to co nalezy