Excel Forum - Porady, Pomoc,  Excel Help, Excel FAQ Strona Główna
 FAQ  RegulaminRegulamin  Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Twoje wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
ID tematu: 63676 Skopiuj do schowka Zapisanie ustawień drukowania na zawsze
Autor Wiadomość
kiju 
świeżak

Wysłany: 04-01-2019, 14:10   Zapisanie ustawień drukowania na zawsze

Witam.
Codziennie tworzę ponad 50 plików Excel (zamówienia) później je otwieram i sprawdzam poprawność danych z faktury.
Zaczęło irytować mnie to że żadne z tych plików nie mieszczą się na jednej stronie drukowania,
muszę dla każdego pliku ustawiać: drukuj poziomo; marginesy wąskie; dopasuj wszystkie kolumny do jednej strony, później wchodzę w układ strony i wstawiam nazwę pliku jako nagłówek dla pierwszej strony powiększam litery na wielkość 22 i dopiero wtedy mogę drukować.
Proszę znacie może jakiś lepszy prostszy sposób?
Posiadam rozszerzenie kutools.
Nie znam się na tworzeniu makra, nigdy tego nie robiłem może ktoś mnie poprowadzi? ;-)
Z góry dziękuję za odpowiedzi :-)
ID posta: 359675 Skopiuj do schowka

umiejead 
Excel Expert

Wysłany: 04-01-2019, 15:19   

Witamy na Forum.

https://support.office.com/pl-pl/article/dopasuj-do-jednej-strony-f3015be3-e007-4762-90a7-19ebc8052511
https://support.office.com/pl-pl/article/drukowanie-arkusza-na-jednej-stronie-w-programie-excel-dla-komputer%C3%B3w-mac-30be3beb-d646-4925-a4a9-8ed32a4f6460
ID posta: 359679 Skopiuj do schowka

kiju 
świeżak

Wysłany: 04-01-2019, 16:26   

Nie do końca o to mi chodziło.
Przy tym rozwiązaniu drukuje cały arkusz na jedną stronę i przy wydruku mam takie małe literki że ciężko się doczytać, po za tym tą opcję muszę też za każdym razem włączać. :-)
ID posta: 359685 Skopiuj do schowka

kiju 
świeżak

Wysłany: 04-01-2019, 16:31   

Nie do końca o to mi chodziło.
W tym rozwiązaniu muszę ustawiać orientację i akapity, po za tym tą opcję muszę też za każdym razem włączać. :-)