Excel Forum - Porady, Pomoc,  Excel Help, Excel FAQ Strona Główna
 FAQ  RegulaminRegulamin  Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Twoje wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
ID tematu: 50626 Skopiuj do schowka Znikający plik Office'a
Autor Wiadomość
Dario 
Stały bywalec Excelforum


Pomógł: 8 razy
Posty: 324
  Wysłany: 07-02-2016, 12:08   Znikający plik Office'a

Z komputera na którym pracuję korzysta kilka osób.

Od kilku dni pojawiły się dwa problemy, które - tak mi się wydaje - są ze sobą powiązane.
Pierwszy to znikający plik davclnt.dll. Przy uruchomieniu Excela - pojawia się informacja tak, jak w załączniku. Nawet jeśli wgram ten plik do katalogu, to przy następnym uruchomieniu go nie ma. Problem pojawił się po przeinstalowaniu systemu. Wcześniej - przed formatowaniem dysku wszystko działało bez problemu. Plik instalacyjny ściągnąłem bezpośrednio ze strony Microsoftu.

Drugi problem polega na tym, że nie mogę zapisać nowego pliku. Tworzę plik Excela lub Worda, daję "Zapisz jako", wybieram folder - plik automatycznie się zamyka.

Czy ktoś z Was miał taki problem?
Jak to naprawić?

brak dll.png
Plik ściągnięto 19 raz(y) 26.34 KB

ID posta: 283610 Skopiuj do schowka
 
 
OShon 
Excel Expert



Zaproszone osoby: 383
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 1634 razy
Posty: 8329
Wysłany: 07-02-2016, 13:56   

Wydaje się że twój office jest uszkodzony. Wejdź do panelu sterowania\programy\office\zmień\napraw
Niektóre wersje potrzebują być online podczas aktualizacji.
Dodatkowo w tym wątku masz info o tym gdzie ten plik biblioteki przegrać: https://community.office365.com/en-us/f/172/t/427136
Możesz też uruchomić program skanujący błędy rejestru wpisując polecenie w CMD sfc /scannow
Z drugiej strony czy Groove ci jest potrzebny? może bo wyłączyć w opcjach aplikacji.
_________________
Oskar Shon - MVP Office System/Development 11/20r, 3x MCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Sprawdź promocje na polskie dodatki do MS Office w VBATools.pl
ID posta: 283617 Skopiuj do schowka
 
 
Dario 
Stały bywalec Excelforum


Pomógł: 8 razy
Posty: 324
Wysłany: 08-02-2016, 11:49   

OShon, jak wyłączyć ten Groove?
Identyczny problem mam na dwóch komputerach. Zainstalowałem na czystym systemie Office'a i dzieje się dokładnie to samo.
Naprawiałem program, odinstalowałem go i zainstalowałem ponownie.
Problem jest cały czas :( Niestety :(

Zastanawiam się czy Kaspersky nie może w jakiś sposób usuwać ten plik?
ID posta: 283721 Skopiuj do schowka
 
 
OShon 
Excel Expert



Zaproszone osoby: 383
Wersja: Win Office 365
Pomógł: 1634 razy
Posty: 8329
Wysłany: 08-02-2016, 16:32   

:google znajdziesz tam wiele sugestii, np taki link
W systemowe możesz mieć dodatki do sharepointa (dodatek w Outlooku) oraz muzykę obsługiwaną przez Groove np w W10.
Z którym rozwiązaniem masz problem - powinienem wiedzieć penetrując swoje zasoby.
_________________
Oskar Shon - MVP Office System/Development 11/20r, 3x MCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Sprawdź promocje na polskie dodatki do MS Office w VBATools.pl
ID posta: 283760 Skopiuj do schowka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen& Programosy modified v0.3 by warna
Opieka techniczna www.marketingNET.pl

Archiwum

Strona używa plików cookies.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
Sprawdź, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe